Na uwagę zasługuje, że w tym aspekcie można wymienić opony do ciągnika siodłowego, opony do ciągnika rolniczego

2019-07-18

Kupując opony używane nigdy nie znasz do końca ich historii. Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Opony rolnicze w Opolskie. Opony radialne – zapewniają równomierne rozłożenie sił, jakie wywierane są przez ciągnik i niewielkie ryzyko poślizgu kół. Naszą ofertę uzupełniają specjalistyczne i niezwykle wytrzymałe opony leśne, terenowe oraz ciężarowe. Na uwagę zasługuje, że w tym aspekcie można wymienić opony do ciągnika siodłowego, opony do ciągnika rolniczego. Jeśli różnica mieści się w zakresie +1,5% do -2%, drugi rozmiar może być używany jako zamiennik opony wzorcowej. Co do zbieżności, każdy błąd ustawienia na poziomie nawet 10 mm skraca żywotność takiej opony nawet o jedną czwartą. Ma to ogromne zastosowanie, jeżeli chodzi o opony do ciągnika. Obok oznaczenia dotyczącego wymiarów opony znajdziemy informacje o indeksie nośności. Są to najtańsze opony na rynku, ale mogą nie posiadać europejskich homologacji. Do wartości 70 lub mniejszej przyjmuje się, że opona jest niskoprofilowa, a przy większych wartościach powyżej 80 mamy opony wysokoprofilowe. Opony z segmentu premium pozwalają zredukować ciśnienie robocze nawet do 0,6. Pamiętaj też, by stawiać na produkty nowe – opony używane do ciągników mogą mieć zużyty bieżnik albo wady, które szybko okażą się przeszkodą w prawidłowym użytkowaniu ogumienia. Dużym sklepom, w których występuje spora rotacja towaru, po prostu opłaca się organizować promocje i sprzedawać opony po atrakcyjnych cenach. Zamienniki liczone są przez porównanie średnic zewnętrznych opony wzorcowej z oponą sugerowaną jako zamiennik. Aby kupić te najlepsze opony rolnicze, musisz pamiętać o wszystkich niezbędnych kwestiach – my podpowiemy Ci na co zwrócić uwagę, byś kupił odpowiedni projekt dla swojej maszyny. Nici kordu nie krzyżują się, co skutkuje zmniejszeniem oporów toczenia opony ( ma także wpływ na jej trwałość) kosztem nieco gorszego tłumienia drgań. Jeśli ktoś jeździ dynamicznie i agresywnie, a będzie stosował opony o przeciętnej przyczepności i niskiej sztywności bocznej, będzie to miało duży wpływ na pokonywanie zakrętów. Takie opony będą dla Ciebie dobre, jeśli masz samochód o mniejszej mocy i jeździsz spokojnie. Opony leśne powinny być dobrane w taki sposób, by ciągnik leśny mógł swobodnie wykonywać swoją pracę, bez obaw o brak przyczepności czy też zwiększone zagrożenie przebiciami. Kord rozciąga się przez cały przekrój opony, zawijając się wokół drutówek i tworząc stopkę odpowiedzialną za cierne połączenie opony i obręczy oraz szczelność stopkę.